Branding

Një nga strategjitë më të efektshme të tregut që kompania juaj mund të zgjedhë është krijimi i një marke të kompanisë. Një markë e bën një produkt ose shërbim të veçantë ose unik krahasuar me të tjerët në treg.

brand-new

Dëshironi të rritni shitjet duke krijuar një markë ?

Marka juaj e ndërtuar me kujdes krijon një lidhje vizuale, emocionale dhe kulturore midis klientëve dhe kompanisë suaj, produktit ose shërbimit dhe llojit të konsumatorit që tërheq.

Disney ka një markë të fortë si udhëheqësi i argëtimit familjar të industrisë së saj. Marka e Disney jo thjesht ndodh. Ajo është e qëllimshme dhe kërkon punë të vazhdueshme dhe përkushtim për të mbështetur energjikisht markën. Materialet dhe mesazhet e saj të marketingut transmetojnë një mesazh të qëndrueshëm të argëtimit familjar, ambienteve të pastra dhe përsosmërisë së shërbimit. Disney punëson vetëm ata njerëz që mund të plotësojnë standardet e tij, dhe i stërvit ata në Universitetin Disney për të mësuar rolet e tyre për të siguruar përvoja të shkëlqyera të klientit.

Kur klientët blejnë produktin ose shërbimin tuaj, përvoja që ata marrin është ajo që i bind ata të blejnë përsëri nga ju. Duke preferuar të blejnë atë që ofron kompania juaj, ata po rritin vlerën e markës tuaj. Besnikëria e klientit ndaj markës tuaj ju ndihmon të depërtoni në tregun tuaj në mënyrë më efektive dhe të ruani ose rrisni pjesën e tregut.

Një numër ndërmarrjesh kanë krijuar me sukses një markë që qëndron në mendjen e klientit. Markat e tyre kanë një shoqatë pozitive, një emër të njohur dhe një vlerë më të lartë të perceptuar sesa konkurrentët e tyre.

Shembuj të markave të fuqishme përfshijnë si më poshtë:

Lexus® është cilësi më e lartë dhe luks.Lysol® vret mikrobet.Ben & Jerry’s® është akullore e shëndetshme, premium, me shije argëtuese.Whole Foods Market® është supermarketi i ushqimeve të shëndetshme.Patagonia® krijon veshje të jashtme me cilësi të lartë.Supercuts® ofron prerje flokësh në çmimet e fundit.Jiffy-Lube® ofron shërbim të shpejtë dhe të besueshëm të makinave.

Branding nuk është vetëm për korporatat e mëdha. Të gjitha bizneset mund të përdorin markën për të fituar një vend në zemrat dhe mendjet e klientëve. Biznesi me kafe të pjekur i Danny O’Neill, Roasterie®, komunikon markën e kompanisë dhe pasionin e tij për fasulet e kafesë përmes logos së tij, paketimit të produkteve, Uebfaqes dhe mesazhit të marketingut.

Për të komunikuar këtë pasion, O’Neill përfshin historinë e tij sipërmarrëse në secilën pako fasule kafeje që ai shet. Fillon me “Unë mund t’ju them kur u dashurova. Ishte 22 Nëntor 1978. Në atë ditë, si student i këmbimit valutor në Kosta Rika, zgjodha fasulen time të parë të kafesë në rajonin malor, vullkanik, me rritje të kafesë rreth vullkanit Poás. Unë u dashurova me vendin, njerëzit dhe kafenë. Sidomos kafenë. Pesëmbëdhjetë vjet më vonë pasioni im për kafe të madhe nuk mund të mohohej më dhe Roasterie lindi … “

Çfarë ka në një emër? Një mundësi për të rritur të ardhurat – është pjesë e strategjisë së Clifton Boyd për të ndryshuar perceptimet për kompaninë e tij dhe për të tërhequr klientë të rinj. Presidenti i B&L Supply Inc, Boyd kohët e fundit riemëroi kompaninë e tij. Dikur i njohur si B&L Electric Supply Inc., kompania 3 milion dollarëshe është një furnizues me shumicë i produkteve elektrike, letre dhe pastrimi.

Kur Boyd dhe partneri i tij u përfshinë në 1997, ata kombinuan fillesat e mbiemrave të tyre për të personalizuar emrin e kompanisë. Ata gjithashtu përfshinë mbiemrin “elektrik” sepse ata prisnin që shumica e klientëve të tyre të ishin kontraktues elektrikë. Me kalimin e kohës, përqindja e biznesit të prodhuar nga furnizimet elektrike filloi të rritet, duke arritur një të lartë prej 90 përqind. Por Boyd dëshironte ta ndryshonte atë prirje sepse letrat dhe produktet e pastrimit janë një biznes më i qëndrueshëm, gjatë gjithë vitit.

Për të zgjeruar biznesin jo-elektrik, Boyd zgjeroi bazën e tij të klientëve, duke fituar biznes me shtetin e Minesota dhe General Mills. Këto marrëveshje të reja zgjeruan produkte letre dhe pastrimi në 35 përqind të shitjeve të ndërmarrjeve, por Boyd dëshironte të nxiste edhe më shumë dhe besonte se një ndryshim i emrit do të ishte bileta. Së bashku me ndryshimin e emrit në B&L Supply, Inc., Boyd filloi një Uebfaqe të re për të rritur shikueshmërinë. Ai pret që këto taktika të rrisin letrën dhe pastrimin e të ardhurave edhe 10 përqind në 15 përqind në vitin e ardhshëm.

“Ne nuk donim ta ndryshonim shumë emrin dhe të humbim njohjen me klientët ekzistues,” thotë ai. “Shpresojmë që kjo do të na japë më të mirën nga të dy botët – të tërheqim klientë të rinj dhe të fitojmë biznes shtesë nga klientët aktualë”.